Бизнесът на болестите е реактивен.
Хората стават клиенти на този бизнес едва когато бъдат засегнати от болестта.
НИКОЙ всъщност не иска да бъде клиент на бизнеса с лекарства, никой не иска да се чувства зле, да го боли, да посещава болничните заведения и да не се радва на живота, семейството и приятелите.
УЕЛНЕС бизнесът е проактивен.
Хората съзнателно и доброволно стават клиенти - защото искат да се чувстват по-здрави, за да намалят ефекта от стареенето и за да не стават клиенти на бизнеса на болестите.
Бизнесът на болестите осигурява реактивно продукти и услуги на хора с вече съществуващо заболяване (от обикновената настинка до раковите заболявания). Тези продукти или услуги се стремят да третират симптомите на болестта или да я елиминират.
УЕЛНЕС индустрията осигурява проактивно продукти и услуги за здрави хора (без съществуващо заболяване), за да им помогне да се чувстват по-здрави и да изглеждат по-добре, да забавят ефекта на остаряването и/или да предотвратят развитието на болести.
(в тази публикация са използвани откъси от "Новата Уелнес революция" на Пол Зейн Пилзър)
Няма коментари:
Публикуване на коментар