12.02.2012 г.

Бизнесът с УЕЛНЕС или бизнесът с ЛЕКАРСТВА?

Бизнесът на болестите е реактивен.
Хората стават клиенти на този бизнес едва когато бъдат засегнати от болестта.
НИКОЙ всъщност не иска да бъде клиент на бизнеса с лекарства, никой не иска да се чувства зле, да го боли, да посещава болничните заведения и да не се радва на живота, семейството и приятелите.



УЕЛНЕС бизнесът е проактивен.
Хората съзнателно и доброволно стават клиенти - защото искат да се чувстват по-здрави, за да намалят ефекта от стареенето и за да не стават клиенти на бизнеса на болестите.

Бизнесът на болестите осигурява реактивно продукти и услуги на хора с вече съществуващо заболяване (от обикновената настинка до раковите заболявания). Тези продукти или услуги се стремят  да третират симптомите на болестта или да я елиминират.

УЕЛНЕС индустрията осигурява проактивно продукти и услуги за здрави хора (без съществуващо заболяване), за да им помогне  да се чувстват по-здрави и да изглеждат по-добре, да забавят ефекта на остаряването и/или да предотвратят развитието на болести.



(в тази публикация са използвани откъси от "Новата Уелнес революция" на Пол Зейн Пилзър)

Няма коментари:

Публикуване на коментар