2.07.2014 г.

ДА ДАДЕМ СТАРТ НА МЕЧТИТЕ СИ

На всеки се е случвало да му кажат "НЕ - това няма как да стане". И какво е следвало след това?
50% от хората сигурно са се отказвали да продължат, но по-важно е останалите 50% и тяхното твърдо решение, че това няма да ги спре. Те са двигателя в този живот!

До вчера мислех, че съм от вторите 50% и следвам мечтите си стремглаво. Но колко малко му трябва на човек, някой да го смачка с две думи и да го върне в изходната му позиция. Е, вчера осъзнах, че не съм нищо повече от един щраус. Забила глава в земята да не би случайно от някъде да ме види мечтата ми и да ми каже "ей, защо спиш, ДЕЙСТВАЙ!"
Осъзнах, че всеки ден повтарям на децата си - да следват мечтите си  винаги. Ние ще сме с тях, за да ги подкрепяме в този им път. Въпросът е да не се отказват.
А какъв пример им давах - щраусов, притихнал и страхлив.

Вчерашните две думи сякаш промениха всичко. Подействаха ми като плесници по двете бузи. Бяха достатъчни!
След като не спах цяла вечер, разбрах че нищо не мога да загубя ако дам старт на МЕЧТАТА СИ! Шанса ми е 50 на 50. 50% може и да успея и 50% нищо да не постигна. НО, не са сигурните 100% ако не започна да действам.

От днес съм в преследване на мечтата си! Всеки ден ще изговарям на глас стъпките към нея, ще дам много от себе си, за да даря време и шанс да съм от успешните 50% хора.
Знам, че ще има приятели до мен, които ще се радват заедно с мен, ще ми дават кураж в трудни моменти. Вярвам, че ще има и хора, които ще повярват в мечтите си и заедно с мен ще се впуснат в най-сладкото и рисковано занимание....преследването на една мечта!

Аз съм в преследване на моята мечта!
Старая се, трудя се, желая я истински!
Осъзнах, че със страх не се сбъдват мечти! Страхът е избор! Затова избирам той да не ме спира :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар