23.06.2014 г.

НОВО НАЧАЛО

Трудно ли е да започнеш отначало?
Винаги съм си мислела, че хората сме се "рамкирали" толкова много, че в един момент от илюзорната сигурност не сме готови да поемем прекрасни възможности. В това число визирам и себе си. Големите компании работодатели имат тази способност да ни вкарват във филма: "Тук всичко ти е ОК и сигурно". Аз съм част от такава компания и мога да кажа - това е факт.
 
Но така ли е наистина?......

В тази връзка реших да ви разкажа, как аз виждам промените и новото начало!
 
ШАНС - това е всеки нов път, който се отвори пред мен по всяко време. Не че си готов винаги да се стрелнеш във всяка възможност. Факт е обаче, че всичко до което се докосваме е ШАНС да променим статуквото към по-добро. Защо съм убедена, че винаги е за по-добро? Просто това е доказал моя живот до момента. Дори и трудностите, които са идвали и са били мой избор, са ми донесле щастие и благополучие - научен урок, нещо много по-добро от това за което съм борила.... Просто всичко се е случвало, когато трябва.

И както моя чичо казва - "усмихвай се на трудностите, те винаги са за добро. Колкото повече им се усмихваш, толкова повече те ще отстъпват пред теб, защото няма на какво да те научат. Ти вече си готова!"

Всеки си е казвал понякога - "ех....защо сега това не стана, толкова го исках..." Дори сами не осъзнаваме, че за да не се случва нещо, то си има причина. А тя е, че нещо много по-добро предстои пред нас. Законът на вселената е такъв - всеки заслужава да бъде щастлив.
 
Хората са казали - "Не можеш да промениш началото на своя път, но винаги може да
промениш края към който се стремиш"
Е, в този случай, аз мога да кажа - стремя се към щастие.Защото го заслужавам.
Заслужавате го и вие :)
Нека да дадем път на "Новото начало" и да поемем по новия път! Той е за добро.
 
 


 

Няма коментари:

Публикуване на коментар